به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست ...

وبلاگ منتقل شد :)

سر ِ فرصت میام و به کسایی که تقاضایِ آدرس کرده بودن، آدرس رو میدم.

فقط ... این وسط گاهی تر و خشک با هم میسوزن

پس اگر آدرس داده نشد بهتون

مشکل از شما نیست

از اعتماد ِ منه که دیر بدست میاد

ازم ناراحت نشین :)

و یه توصیه

اگر وبلاگی رو واقعاً دوس داشتین

هرگز خاموش نمونین

گاهی ... فقط گاهی ... روشن شین

چون قطعاً اونی که مینویسه، به حضور ِ مخاطباش نیاز داره

هم به حضورشون و هم به تفکیک ـشون از آدمایِ مریض و مزاحم ...

یا علی :)

نظرات 25 + ارسال نظر
ramina دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 13:22

Pas mn chhii??

بکش بیرون گ.اییدی تو

اشکان دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 23:27 http://www.a5hkan.blogsky.com

سلام
شما بنویسین ، ادم که یه مدنمینویسه دیگه دستش به قلم نمیره ، خوشحال میشم ادرس جدیدت رو داشته باشم

بعد ِ 2 سال اومدین آدرس میخواین؟ :)

شایان شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 15:18 http://imerges.blogsky.com

سلام :دی
اصن یک حال نوستالژیکی داشتم مه ادرس وبتو تو اون وب ادامسیسمم دیدم :دی

واسه منم اینجا کلی نوستالژیه :دی

j شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 02:01

بیشتر از یکسال میخوندمت همیشه یه دختر منطقی و مغرور و شیطون تو نظرم بودی هیچ وخ اینجا نگفتی تو گذشتت چی گذشته که انقد آزارت میده ولی امیدوارم الان حالت خوب باشه با اینکه مطمئن بودم آدرس نمیدی ولی یه بارگذاشتم واست دلم واسه نوشته هات تنگ شده ...همین .....

من گفته بودم آدرس جیمیل نذارین
بعدشم تو با یه j اومدی
من هیچی ازت نمیدونم
عَ کجا میشه اعتماد کرد خُ
j ینی چی آخه؟ تو به من بگو :))

نرگس(کوهیار) دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 19:49

تینا جان دقم دادی خب...
من که ادرس فرستادم

خب من چجوری اعتماد کنم :|

نرگس(کوهیار) جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:25

خب دلم تنگ شده بی انصاف...

آدرسی چیزی گذاشتی مگه؟ :|

تبسم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 01:30

سلام تینایی من که آدرس ایمیل گذاشتم نمیخای آدرس جدیدتو بهم بدی؟؟

اددت کردم
نبودی :|

گاو پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 01:29

یاهو دهن ما را اسفالت نمود دی وص

ادرس به قسمت نظرات .... بفرس

کامنتش کردم
رسید ؟

sahar چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:28

Man daram hamchenan bekhonamet che konam akheee?hegh hegh
harchand midonam b kasaii k nemishnasi nemidi
khob hagham Dari
valiiiiiii...
heyyyyy
movafagh bashi
man AZ weblog Ava peidat kardam

نمیشناسمت خُ :دی

کیدو یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 00:41

حالا دیگه کامنت منو تاییدنمیکنی؟!...دارم واست..

دیـ.وص فقط کامنتایِ ضروری رو تایید میکنم :دی
خیلیا رو تایید نکردم
اینجا تخته شده بفهم :))
چرا ادد نکردی پَ؟ :|

یه دخی شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 12:01

خعلی نامردی تینا:دی

شما اون عـ.ندونیتو (کامنتدونیتو :دی) باز کن !

ramina شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 00:34

Nashod :/ aghaaaaaa linkesho befrest baraaaaaaam na address..chone peyda nemishee vas mn

لینکش همون آدرسشه دیگه :|
چی میگی تو؟ :دی

کوهیار جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 17:35

مو چی پ ؟

من با اسمت مُچل دارممممممممم !!! :دی

کیدو جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 09:37

"ادد" به چه معناست!؟
ما از پش کوه آمدیم!نمیدانیم ادد یعنی چه!لطفا به زبان انسانها با ما سخن بگویید!باتشکر..

کـ.سخل برو تو یاهوو
add a contact رو اون پایین پیدا کن
آی.دی ِ منو بزن توش
یا یه وب همینجوری الکی درست کن که من بتونم بیام آدرسو واست کامنت بذارم توش

کیدو جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 00:30

خاک تو سر اون شعورت..!
بعد مدتها برگشتم به جا ابراز دلتنگی اینو میگی؟!بعدشم توقع نداشته باش دخدره خودت گفتی سراغم نیاین و برین گمشین!ما هم رفته بودیم گمشیم خیر سرمون!
آدرس گذاشتم بدون هیچ حرف اضافه ای آدرس بفرست..سوسک!

ینی من گـ.ایدنس شدم انقَ یاهوومو گذاشتم
اددت کردم ادد نشدی
خودت ادد کن : titi_1373
حدس میزدم سر ِ اون ناراحت باشی
حق داری
واقن چیزی ندارم بگم :|

عسل بهاری پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 14:13

سلام تینای عزیزم
وبلاگت رو توی خبر نامه ام داشتم...دیدم مدتیه خبر نمی آد که آپ کردی...این خبر آپ کردن خدافظیت هم نیومد...الان اومدم سر بزنم دیدم خدافظی کردی...تو اوج!!!
وبلاگت رو می خوندم چون خودم بودی تو!!خود من تا 22-3 سالگی! این دنیاهای موازی که انشتین میگه الکی نیست که!

تینـــــــــــــا جان!هیچ کس نمی تونه تصمیم بگیره کی و کجا و تو چه خانواده ای به دنیا بیاد، اما می تونه تصمیم بگیره کی و کجا و تو چه شرایطی می خواد زندگی کنه دوستم...نق بزن، فحش بده، داد بزن، گریه کن امــــــــــا: دستت و روی زانوی خودت بذار و بلند شو دوستم...من تونستم و الان به همه چیزهایی که خودم و فقــــــــــــــــط خودم واسه زندگیم ساختم افتخار می کنم و به کونـــــــــــــمم نیست آدم ها و چیزهایی که یه روز برام مهم بودن...!
اگه خدافظی نکرده بودی هنوز هم زود بود واسه گفتن این حرف ها بهت...باید همه این دوره ها رو بگذرونی تا حرف هام بفهمی...باید آرزوی مرگ کنی و از دل درد شب ها حتی نفست بالا نیاد که گریه کنی تا برسی به چیزهایی که میگم دختر..اما میرسی...شک نکن
موفق باشی دختر باهوش

اینایی که گفدی رو تجربه کردم ...
حتی شاید بدترشو
مخصوصاً اون شبی که قلب درد گرفتم ...
ولی مرسی از حرفات :)

اشکان پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 01:07

من خودم پیدا میکنم

انقَ بیکاری؟ :))

گاو پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 00:02

یابه soleym...

ینی نموده شدم بخدا
اددت کردم ولی نبودی
خودت ادد کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
خدایا :((

کیدو سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 07:30

به نام خدا..بنده کیدوهستم..متولد..
سلام تینایی ذلیل مرده..چبطوری دخدره؟احوالات شوما؟خوبین؟سلامتین؟AAA FAMILY خوبه؟قشنگ پیداست داری از دوری من پرپرمیزنی این پستوگذاشتی..ببین عزیزم تازیرلفظی ندی من اعلام نمیکنم که الدرس وب جدیدومیخوام یانه!زیرلفظی بده یکمم نازموبکش که تواین مدت اخلاقت عینهو آمن هوتپ شده بودتابلکه بت افتخاربدم ببینم آدرس میخوام یانه؟
ایناهم بوس نیست جوگیرنشی به خودت بگیری؛عکس لبامه که گفتی تولبات شبیه لبای منه..اینو گذاشتم بتونی قیافه ی فرشته گونمنویه باردیگه توذهنت تصورکنی!
آقایه مشکلی هس من یادم نیست آدرس یاهوم چی بود واست میذاشتم..یه ذره به اون مغز فندقیت فشار بیار ببین یادته تینا جووووووووووونم!؟
چون میدونی که اگه آدرس وبلاگ ندی میام و قیمه قیمه ات میکنم و تبدیل میشی به سری سوم بیل را بکش یا همون تینا را بکش..

تو اصن مَلوم هَ کدوم گوری بودی؟ :|
چقَ زر میزنی یه یاهوویی آدرسی چیزی بذا دیگه :ذی

ramina سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 01:38

Tina man nemitunam vared web jadidet besham...chera.ye vaqt add eshteb nabashe

آدرستو یه بار دیگه بذا واسم :دی

گاو دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 19:12

نمی دونم چه مرگی گرفته این یاهو اصلاباز نمیشه ادرس ایمیلت اینجا می تونی بزاری یه خاکی به سرم بریزم

ینی کامنتارم نخوندی ببینی؟ :دی
titi_1373

هدی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 15:49

دلم برا نوشته هات تنگ میشه...

آدرسی یاهوویی چیزی مگه گذاشتی؟ :))

گاو یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 18:45

یاهو قطع شده اگه خواستی به این ادرس بفرست

من فقَ یاهوو بلدم خُ :دی
اگه تونستی با هر کوفتی شد یاهوومو ادد کن
ولی قبلش معرفی کن آ
با اون اسم ِ قشنگت :))

الهام یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 23:45

وقتی می دونی نظرت دردی از نویسنده دوا نمیکنه،شایدم رو عصابش باشه حتی،نظر دادن نداره که
به هر حال نوشتنتو دوس داشتم،ادرس ایمیلمم گذاشتم
ولی هر تصمیمی بگیری حق با توئه عزیزم
یا علی

اددت کردم نبودی :|

غزال یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 13:17

Salam Tina joon, man hamishe mikhunam neveshte hato, nemidunam Mano yadete ya na bad az konkuret 1-2 bar comment gozashtam barat, kolan adame kam harfiam;) age doost dashti adrese to bede khoshal misham hamchenan bekhunamet :*

یه کامنت ازت سالِ 90 داشتم :))
عَ یادش بخیر :دی
اددت کردم من
چرا نیسی پَ؟
تو ادد کن اگه اینجارو دیدی titi_1373
یاهووام آ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد